تگ های heading و آشنایی با نحوه کاربرد آنها در بهینه سازی و سئو به همراه فیلم آموزشی

در این قسمت از آموزش می خواهیم به طور کلی به بررسی تگ Heading Tags (تگ‎های تیتر) بپردازیم و اینکه این تگ های heading چه نقشی در بهینه سازی قالب و سئو دارند

تگ های heading

ما در قسمت آشنایی با تگ body با نحوه کارکرد تگ head به طور مختصر آشنا شدیم.

اما در این قسمت از آموزش می خواهیم به طور مفصل به بررسی تگ Heading Tags (تگ‎های تیتر) بپردازیم.

همانطور که گفته شد h1 به مراتب مهمتر است که h2 می باشد و و تگ h6 کم اهمیت ترین tag در بین تگ های گفته شده است.

برای استفاده از تگ‎های heading به نکات زیر توجه کنید

(این نکات بیشتر در بهینه سازی سایت قالب و سئو برای موتورهای جستجوگری مثل google کاربرد دارند)

  • از تگ‎های heading برای بزرگ کردن یا bold کردن متن به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  • سعی کنید تگ h۱ را بالای نوشته هایتان قرار دهید.
  • در هر صفحه فقط از یک تگ  h۱ استفاده کنید.
  • برای هر ۱۵۰ تا ۲۰۰ کلمه سعی کنید از یک تگ h۲ استفاده کنید
  • واقع تیترهای پاراگراف را با تگ h۲ مشخص کنید.
  • به طور کلی تگ های heading به شما کمک می کنند که یک مقاله یا نوشته جدید به راحتی برای کاربران سایت قابل فهم باشد و آنها دچار سردرگمی نشوند، صد البته این قضیه برای موتورهای جستجوگری همچون گوگل نیز صادق است!

تغییر سایز Heading Tags

هر کدام از تگ‎های heading دارای سایز دیفالت هستند به هر حال شما می توانید با استفاده از attribute استایل (style) برای هر کدام از تگ های heading که خواستید سایز مورد نظر خود را مانند مثال زیر اعمال کنید.

 

شما میتوانید فیلم آموزشی این قسمت را با لینک مستقیم دانلود کنید.